fredag, lördag, söndag...

FREDAG:

slutade tidigt i skolan eftersom vi hade luciafirande.
så jag och ellinor gick hem till alex.
sedan efter en stund gick jag hem eftersom jag skulle till stationen och köpa ett hundrakort, eftersom jag och syster skulle ta bussen till stallet.
jag skyndade mig som en idiot för att hinna med bussen jag och syster skulle ta från oss.
men jag var för långsam och vi missar bussen.
så vi får gå direkt när jag kommer hem.
det var typ kolsvart ute och vi hade ingen lampa eller ngt. -.-
vi såg lite men inte sådär jätte mycket :P
men iaf, när vi nästan var vid stallet så genade vi över golfbanan...
INTE det smartaste -.-
var superlerigt så vi gled ner i leran och mina stövlar böev leriga som f*n !
men iallafall så kom vi i tid till stallet och fixade hästarna.
Vi red kadrilj och Cracker, (hästen jag rider)
tyckte det var skitkul så han var lite på tårna om man säger så...
det var typ minst 6 gånger som han antingen blev rädd för något eller brallade till för att det var kul ...
jaja, det gick bra iaf :)
sedan kom pappa och hämtade oss och vi fick åka skåpbil eftersom pappa hade lånebil, skitkul xd
jaja, det var den frdagen dt....
och kvällens ros....
ERIK VANN IDOL (L)

LÖRDAG:

vaknade runt 11 och var skitstressad eftersom vi skulle åka på någon släktsak vid 12 så jag fick stressa i mig frukost, ta en snabbsnabbsnabb dusch och sminka mig och fixa håret lite snabbt.
sedan åker vi iväg och har trevligt...
äter, pratar, fikar, pratar.. ja ty  det man brukar göra när man träffas släkten ;D
sedan åkte vi hem vid typ 5, åh kom hem runt 6 halv 7 :)
och jag kände mig översocial så jag ville verkligen träffa någon, men jag orkade inte :o
så jag satt hemma med mammi´och pappi :)

SÖNDAG:

vaknade runt 12.
gick upp käkade frukost och sedan bakade vi pepparkakor, jag mammi och helena! :)
mysigt!
efter det så bakade jag och mammi mandelmusslor.
och nu ska jag göra mig i ordning för att träffa ellinor vi tölö - kyrka eftersom vi ska gå på gudstjänster :)
så nu måste jag dra mig.
mer bloggande ikväll kanske.

XOXO

.:kajsaceciliabjörck:.

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Lycka till! =)

2009-12-15 @ 00:50:33
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0