dagarna man vill slippa...

Sitter och pluggar engelska till provet imorgon, är sjukt nervös efter att vi fick reda på matteproven, biologiprovet och historieprovet nu i veckan, och ja kan ju säga att ja inte blev nöjd...
G på biologiprovet,
IG på matteprovet, måste gå hos ngn conny?
IG på historian...
är inte särsilt nöjd med detta...
sedan har vi ju haft hemkunskapsprov och geografiprov också, får se hur det blir på dem..
efter höstlovet sen har alla i 8F (som läser franska) franskaprov.
prov, prov, prov, det enda man gör på dagarna är att plugga till prov och vara nervös. fyfan för proven!
men det värsta är ju över nu, bara engelskan kvar imorgon, men det känns ganska säkert så det går nog bra :)
bara korta dagar kvar nu, underbart!
måndagar och tisdagar är helvetesdagar,
Måndag, 08.25 - 15.50
Tisdag, 08.25 - 15.45
usch (:
men nu blir det korta härliga dagar, äntligen!
juste!
fick svar ifrån Karina idag ang. jobbet på GBG horseshow!
men det sket sig...det också, man måste vara minst 16 för att få jobba där.
men jag har paxat en plats till näst, nästa år :)
så jag ska mejla henne nästa augusti, låååångt kvar -.-'
men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge? ;d
finns inte mycket mer att skriva nu, kort dag imorgon, ska åka och köpa skor med mammi efter skolan.
lårhöga stövlar hade jag tänkt mig, eller något liknane, får se :D
klockan tickar på, snart dags för House (:

slash. KCB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0