idol OCH lilla melodifestivalen.

Nu har vi inte bara Niklas Hocker med i idol,
uatn nu har vi äver 14 åriga Ulrik Munther från kullavik/kungsbacka med i Lilla Melodifestivalen,
läste om det i norra halland,

ÖVERRASKADE
- jag visste att de skulle överraska dem som gick vidare, men jag tänkte inte så mycket på det. Mig överraskade de när jag var på konfirmation och helt olötsligt kom kamerateamet in. Jag blev helt stum och visste inte vad jag skulle säga, berättar ulrik till tidninge Norra - Halland.
Ulrik går på kullaviksskolan, klass 9D, och har hållit på med musik sedan han var tre år och fick sin första synt. Numera spelar han mest gitarr, men även piano, trummor och munspel.
- Min låt handlar om att vi har det bra jämfört med många andra, säger ulrik i en intervju med Norra - Hallandas reporter Emma Hellström.

hoppas det går bra,
lyckatill ulrik (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0