080909 - lång dag !

vilken dag,
gick upp vid 7, letade som en dåre efter kläder att ha på mig,
hittade absolut ingenting, men till slut blev det en vit t-shirt och mörkblåa stuprör :)
började skolan 08.25, med franska, sedan biologi.
Efter biologin tog vi skolfoto, usch, kortet kan INTE ha blivit bra !
skrattade på alla :(
Menmen, :)
När vi hade tagit korten så om våran svenska lärare in i aulan och frågade om vi ville ha svenska eller om vi ville ha håltimma, dum fråga :)
Så vi hade håltimma och rast i ca. 2 tim och 30 min :)
UNDERBART! :D
så jag och ellinor passade på att gå till aranäs & hälsade på lite folk :)
trevligttrevligt, :)
efter rasten hade vi syslöjd, och vi kom fram till att vi ska göra en t-shirt :D
Så jag, ellinor, sandra och melina satte oss och ehm, jobbade med planeringen :)
blev jättebra :D
sen ringde simonn och jag och ellinor ramlade in i ett förråd,
i förrådet fanns massa tyg, som självklart ramlade ner på oss, :D
sedan gick vi in på en toa dör alampan inte fungerade, så stod vi där inne ett tag och asgarvade :)
Efter syslöjden hade vi matte, sedan slutade vu, 15.45 :)
efter skolan var jag med ellinor :)
va satte oss på bryggan och vänta på Olivia som ellinor skulle träffa och felicia och alice som jag skulle träffa, men vi blev totaldissade, så vi gick hem till mig :)
lyssnade på musik och var allmänt sociala :D
I morgon är det kortdag som gäller :)
08.25 - 14.20 :)
underbart :D
men nu ska jag titta på idol :D
puss&kram.
ceciliabjörck, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0