best days of my life!

herregud, helt sjukt hur bra man mår efter en sådan här helg!
först halstad medd ellinor, kollade på fotboll ( y )
halmstad vann ju, självklart ?
sedan var det tågresa hem, sjukt mysigt!
sedan skola och lite allmänt fix, hen till ellinor fixa sig lite, och sedan
........HÅKAN HELLSTRÖMMMMM!!!!!!!!!
längtat efter det hela sommaren, om inte mer?
och nu äntligen har vi vart där, och jag lovar att det var mycket bättre än vad hag hade förväntat mig!
riktigt kul, härligt väder, mssa vänner och håkan hellström live, vad mer kan man begära?
och justdetja, simon och max är i stan i helgen, så vi, jag & ellinor, hade tänkt att träffa dem i morgon en stund (:
mysigt, eller kanske ska säga majsigt? :)
så nu sitter jag här och bloggar hemma hos ellinor.
vet faktiskt inte vad vi ska hitta på, om vi ska poppa popcorn eller vad som händer :)
men jag tror det blir någon mysig film att somna till.
blir mer bloggande imorogn, är för trött för att kunna skriva omm exakt allt som har hänt,
uppdatering imorgon som dagt,
puss&kram ( a )
kajsaceciliabjörck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0