G A S H !

segaste dagen på länge, började skolan 08.25, och det ÖSREGNADE!
inte kul -.-'
men i alla fall så fick jag låna 20 kr av pappa till bussen så jag slapp gå till skolan imorse :D
underbart, mne i alla fall.
Började med en LÅNG franska lektion, sedan bioligi, svenska och sedan, ÄNTLIGEN, hade vi rast.
fast det var ganska segt, har rast hur länge som hellst på tisdagar, 11.40 - 13.25
segt, men skönt.
efter rasten hade vi syslöjd, och jag har äntligen bestämt mig för vad jag ska göra,
jaa, jag har gått från T-shirt, till kudde, till klänning och nu så har jag äntligen bestämt mig för att göra ett par tumvantar :D
Kommer bli helt ffantastic, !
För jag behöver VERKLIGEN ett par vantar men, och sen hade jag ingen aning om vad jag ville göra i slöjden, så aah, ett par vantar, varför inte lixom ?
Sedan efter syslöjden hade vi matte, fast vi hade bara en kvarts matte eftersom att magnus, våran lärare, pratade om den Industriella Revoulutionen, ( stavning? )
I alla fall, jag orkade verkligen INTE jobba så jag satt och gjorde rutor i ett redan rutigt block, fråga inte hur, lr vrf men det gjorde jag...
sedan efter matten så slutade vi, ÄNTLIGEN, fyfan va trött jag var då!
Men i alla fall så gick jag och ellinor till kungsmässan efter skolan för att lämna tbx ett smycke, men det gick inte, så vi gick till siba och kollade på och köpte en WebbCam till ellinor, skitsnygg ( Y )
sedan gick vi hem till mig, gick inte fort men fram kom vi.
Så när vi kom hem till mig så var vi inne på datorn en stund, sedan åt vi och tittade på filmen "Stekta Gröna Tomater"
en riktigt mysig film, riktigt bra !
En äkta, "regnig dag & man fryser film" :D
När filmen var slut åkte ellinor hem och kvar sitter jag här, ensam och bloggar.
Har tyvärr inte haft någoon direkt lust att blogga nu de senaste dagarna, har vart för trött för det, sedan har det inte funnits mycket att skriva om, men det hoppas jag ändras nu (:
Vad händer imorgon ?
faktiskt inte så mycket, kort dag, börjag 08.25 och slutar 14.20, riktigt skönt!
Så det blir till att åka hem, gå ut med hunden sedan så kanske jag ÄNTLIGEN ska träffa feliciaolsson, !
och följa med henne till stallet :D :D
sen vet jag inte mer vad som händer (:
mer bloggande imorgon,
godnatt&sovgott

xoxo kajsacecilia'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0