Godmorgon !

alla bloggläsare!
trött som f*n idag! kunde verkligen inte sova inatt :S
jaja, va händer idag då?
Joo, först blir det skola, börjar 08.25 och slutar 15.50, segt.
Efter skolan ska jag (äntligen) träffa felicia som jag inte har träffat på hur länge som helst!
ska bli trevligt! :D
Sedan ska felicia till stallet och rida, jag ska hem och blogga sedan ska jag rida också :D
Helt OK dag måste jag säga!
åh inte tala om veckan, den kommer bli UNDERBAR!

Måndag, ni vet redan vad som händer.
Tisdag, ska stå i caféet i skolan hela dagen med ellinor.
Onsdag, åker på utflykt med klassen till smarholmen.
Torsdag, hyfsat kort dag i skolan, sedan åker jag och ellinor till halmstad och kollar på fotboll.
Fredag, HÅKAN HELLSTRÖM PÅ LISEBERG MED ELLINOR ! ( L )
Lördag&söndag, inget spec planerat ( y )

pussssssssss,
ceciliabjörck.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan, allt bra?:)

2009-09-14 @ 17:39:31
URL: http://hanone.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe kul o höra:) & tack

2009-09-14 @ 18:14:57
URL: http://hanone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0