good morning sunshines!


Jag är desperat efter en ny väska!
så jag satte mig vid datorn för att hitta den perfekta väskan (Y'
och gissa vad, jag hittade inte bara en, utan TVÅ,
helt nya underbart fina Louis Vuitton väskor !
I'm in love !!!!

allt för idag, kanske bloggar lite ikväll också,
pussss, ♥ 

  första väskan.                                               andra väskan.


Och de två armbaden från bubbleroom.se som också ska inhandlas :D

 

          249 :- för det silvriga och 199 :- för det svarta, priser vi ÄLSKAR. ♥

Kommentarer
Postat av: Tobias - Mitt liv genom en kameralins

Åhh. jag vill med ha en Louis Vuitton väska Keepall! SÅ jädra snygga :D har drömt om dem i flera år nu :P



sv. tack så jätte mkt :D

2009-09-03 @ 13:31:34
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0