HALMSTAD MED ELLINOR !

hallihallå, !
åker till halmstad imorgon, kommer hem på fredag :)
kommer tyvärr inte kunna uppdatera bloggen förens jag kommer hem :(
men den somväntar på något gott väntar aldrig för länge, eller hur ? :)
ska ta massvis med bilder som jag komemr lägga ut på bloggen :)
kanske till&med blir det ett och annat videoinlägg, vemvet ? :)
vad händer i halmstad då?
vi åker till halmstad direkt efter skolan, åker hem till ellinors farmor&farfar,
lämnar packingen och lite sånt :)
sedan kanske vi drar hem till simon, OM vi hinner :)
sedan ska vi kolla på matchen mellan lerkil & center :)
seen, efter att center har vunnit ( y )
så träffar vi massa trevligt folk :D
hittar på ngt, sen går vi hem till ellinors farmor&farfar igen, sover :)
sedan påf redagen åker vi hem vid 10 med tåget som går 10.02
hemma på stationen runt 11 :)
kanske åker hem och lämnar packningen sedan går/åker vi till skolan, har svenska, engelska & bild, sedan slutar vi.
och åker till liseberg direkt efter skolan och kollar på HÅKAN HELLSTRÖM!
har jag glömt något nu?
hmmm, nej :)
tror inte det,
hadegöttt, pussssssssssssss
kajsaceciliabjörck.

Kommentarer
Postat av: jaqeiii<3

OOOHH vad jag blir avundsjuk :O

Jagvill också till Halmstad!!!!!

2009-09-17 @ 18:18:43
URL: http://jaqeiii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan , fin blogg !

Ja e en brud på 15 bast som skriver om min vardag, outfits, skönhets tips o ibland skvaller

lust o följa mig med bloglovin ? (L)

så följer jag dig!

puss / emmy

2009-09-18 @ 16:28:35
URL: http://baraeemmys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0