i need, i need!...ehm....i want ♥


fyra saker jag är desperat efter jus nu,

♥ Laptop
♥ Väska
♥ Ny säng.
♥ EN NY MOBIL!

väskan kan ja så gott som pricka av, eftersom jag ska beställa en av louis vuitton väskorna (!)
helt jävla underbart, en hel väska som dessutom är snygg, kan dt bli bättre?
hahhah,
och laptopen får jag nog vänta lite med att pricka av...
har ju precis fått en ny stationär dator :)
och sängen, ah, den kan jag nog klara mig med ett tag till, men inte länge! :dd
ska fjäska lite för mamma&pappa, ♥
Mobilen.. klarar inte en sekund till, ser ju inte vad klockan är,
ser inte vem som ringer,
ser inte vad som står i sms, 
kan inte skriva sms,
vet inte vem jag ringer,
så hallå, i do really need a new phone! (:

byee , ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0